New Bear project

Vagy két évvel ezelőtt kezdődött 

Megnéztem a game changers-t és elkezdett foglalkoztatni mennyire lehet ez az egész igaz ki is próbáltam magát a hús mentes táplálkozást.
Mivel volt már tapasztalatom húsmentesen táplálkozó versenyzőt  hogyan kell felkészíteni ezért nem volt újdonság. Saját tapasztalatom a következő 3 hét után gyengülő izomtónus.

viszont fokozott vitalitás és aktívabb állóképesség nem éreztem annyira, hogy na bakkernek mikor neki kellett állni kardiózni. Négy hét után felhagytam az egésszel. De azóta is nagyon foglalkoztat ez a dolog. Volt egy másik dolog a Szász Máté előadása amin érintette az időszakos böjt történetét. Mindig mikor Mátét hallgatom az van, hogy a büdös picsába már mennyit kell még tanulnom, és tanulni is akarok!!
Ezért, hagytam a versenyzést. Ne értsétek félre sportoló vagyok és mint minden sportoló minden évben vágyom a színpadot. (Azért ebből már jó sok éve nincsen semmi)
De pontosan tisztában vagyok két dologgal és ezzel az elejétől kezdve tisztában vagyok. 

1 Az az érzés amikor egy sportoló sikereket ér el engem mindennél nagyobb büszkeséggel tölt el és imádom ezt az érzést.

Itt apusal pont megmutatjuk mennyire meghatároz minket az étrend tökéletes betartása és az alkohol iránti absztinencia.

2 Jó voltam mert mindent megtettem DE! Nem voltam elég jó! 

Nem voltam elég fanatikus. Jobban szerettem élni és ezt nem akartam feladni.

Vágyom e még a színpadra? IGEN nagyon de az évek ellenem dolgoznak és ez mindenkinél így van! Aki mást mond az hazudik.

De akkor mi lesz? 

Hogy hogyan tovább? Egy általános power alapú edzést szeretnék nyújtásokkal egy olyan növényi alapú étrend ami nem mellőzi teljesen a húst de igazából heti háromszor egy étkezés tartalmaz csak húst. napi 300 gramm ch-val számolok 3 felé osztva a hangsúly a minőségi szénhidrátok olajok és zsírok lesz. A megfelelő fehérje bevitelhez turmixot fogok használni 

Kaja minta: 

Reggeli: 100 Gramm kuszkusz Paradicsom olívaolaj egy turmix 

Ebed 3 tojás 150 gramm rizs
Vacsora: 50 Gramm rizs avokádó turmix

300 gramm ch 60 gramm feherje naponta 

Edzés minta:

egy óra edzés egy óra nyújtás fél óra kardio

Nyomó 

Húzó 

Kiegészítő (A kiegészítő nap valami más sportot jelent erről majd később úgyis írok majd)

gyakorlatok száma 4 

sorozatok száma 8

Ismétlések száma 4-6
Alacsony terhelésnél 8-10

Terhelések elosztása az edzésnapok elosztásának függvény 

Az egész edzésnek a kardióval együtt max másfél óra lehet!
 

Röviden ennyi

Hogy a teches énem is kielégüljön az egész módszer hatékonyságáról statisztikát fogok vezetni. Ha igény van rá itt közölni fogom.

Folyt köv.

Hozzászólások
Közzétéve:
Blog kategóriába sorolva