Gazpacho

Mondhatnám hogy nem eszek húst a New Bear Project keretében viszont nem mondom. Mivel eszek, azonban a hús fogyasztási szokásaim erősen megváltoztak.

Szóval sokkal energikusabb és aktívabb vagyok mióta nem terhelem meg az emésztésem. Az energia szintem eléggé hullámzó viszont ezt igyekszem kávéval manipulálni. Az erő szintemre semmi panasz nincs a sulyom és a testzsír százalékom viszont csökkent.
A megfelelő fehérje bevitel figyelése lesz a következő szempont! Tudjátok, hogy ez mindig eléggé elhanyagoltam. DE! Kitalálok rá valamit, mert ez nem állapot

Összességében viszont nem bánom, hogy nem követem ezt a macho az összes húst add ide megeszem szemléletet úgy érzem sokat nyertem vele.
Bár tény ami tény nem érzem azt a tömörséget az izmokban és valószínűleg már réges rég nem vagyok olyan erős mint versenyző koromban, mégis elégedett vagyok.

Viszont tudjátok, hogy imádom az ízeket és a fűszereket szóval ennek örömére hoztam nektek egy ilyen saját szájízre formált diétás gazpacho receptet.

A Tészta (elhagyható)

  • 20 dkg Rizsliszt
  • fél evőkanál olvasztott kókusz zsír
  • Víz (kb 3 deci de annyi kell, hogy palacsinta tésztát kapjunk)

A hozzávalókat összeöntöd és folyamatosan adagolod hozzá a vizet sűrű kavarás mellett amíg palacsinta tészta állagú tésztát nem kapsz.

Majd az egészet kisütöd egy serpenyőben mint egy palacsintát.
És igen mivel nincs benne glutén szét fog esni a picsába. De ha kis darabokra tépkeded ez lesz a tészta a levesbe.

A leves (Nem hanyagolható el)

  • 1 doboz konzerves hámozott paradicsom
  • 1 nagy kígyó uborka negyede
  • negyed fej hagyma
  • Egy gerezd foghagyma
  • egy-két karika jalapeno
  • Fél evőkanál olvasztott kókuszzsír
  • fél evőkanál ecet

Ezeket összeturmixolod a fenébe és a tésztával együtt beteszed a hűtőbe

Ha este megcsinálod másnapra isteni lesz de ha nem bírod ki azért egy órát pihentesd mielőtt nekilátsz.


Azt hitted nehezebb lesz ugye?

Jó étvágyat

Hozzászólások